El cicle començarà el 4 d’octubre i comptarà tant amb directors locals com amb artistes internacionalment reconeguts

L’Associació de Concerts de Reus ha presentat la seva programació per la temporada 2019-2020, un cicle musical que començarà el dia 4 d’octubre i que s’allargarà fins al 30 de maig.

Sota la direcció artística de Marc Moncusí, la programació preveu concerts al Teatre Fortuny, al Círcol de Reus i també a l’Auditori Josep Carreras de Vila-seca, amb una combinació d’intèrprets vinculats a la ciutat de Reus i la seva zona d’influència i la presència de conjunts i artistes de gran rellevància en el panorama internacional. A més, enguany, s’incorpora un nou espai, el Palau Bofarull, que acollirà ‘La gran petita de Mozart’ amb el director Francesc Estévez.

El primer concert al Teatre Fortuny serà el 9 de novembre amb ‘El concierto de Aranjuez i la Setena Simfonia de Beethoven’, a càrrec de la GIOrquestra i amb Marcel Sabaté com a director, i Rafael Aguirre a la guitarra. Estarà dedicat com homenatge pòstum a la que va ser secretaria de l’Associació de Concerts durant molts anys, Rosa Maria Mauri.

El concert de Carnaval, que tindrà lloc el 21 de febrer, comptarà amb la Companyia Elèctrica Dharma en un concert benèfic organitzat per l’Associació de Concerts de Reus i la Societat El Círcol, on els beneficis aniran destinats als Amics de l’Hospital de Reus i la Fundació Josep Pont i Gol.

Llegeix més sobre la nova programació de l’Associació de Concerts de Reus a infocamp.cat i reusdigital.cat.