« Tots els Esdeveniments

Concert “Per a Alícia de Larrocha”

2 de febrer de 2024 @ 20:30

Alba Ventura, piano

Obres de: Marshall, Balada, Nin- Culmell, Granados, Montsalvatge, Mompou, Suriñach i Albéniz.

PREU
Entrada general 15€

Concert en coproducció amb l’Associació Joan Manén

________

El record d’Alícia de Larrocha, una de les pianistes més importants del segle XX i artista de gran honestedat que va posar tot el seu immens talent al servei de la música, ha quedat inesborrable en tots aquells que la van escoltar en els més de quatre mil concerts que va realitzar arreu del món entre 1929 i 2003. André Previn va dir d’ella: el seu mestratge, la tècnica impecable, el control de l’estil i el seu sentit del ritme, un somni.

El llegat d’Alícia de Larrocha és enorme, no tan sols com a intèrpret sinó també com a professora, ja que va transmetre la tradició de l’escola d’Enric Granados i Frank Marshall. La pianista Alba Ventura, una de les seves alumnes destacades, ens ofereix un complet recital d’homenatge integrat per obres catalanes dedicades a la pianista així com peces emblemàtiques d’Enric Granados i Isaac Albéniz.

Mostra els detalls

Data:
2 de febrer de 2024
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

El Círcol de Reus
Plaça de Prim, 4
Reus, Tarragona 43201 Espanya
+ Mapa de Google
Telèfon:
View Recinte Website

Organitzador

Joan Manén
Logo-Assoc-n-300
©Associacio de Concerts de Reus . Tots els drets reservats.