Benvolguts,

Us presentem aquesta nova temporada 2019-2020, ja a les portes del Centenari de la nostra entitat. A les ja habituals col•aboracions amb el Consorci del Teatre Fortuny i Auditori Josep Carreras de Vila-seca, enguany obrim un nou espai de concerts, la Sala Noble del Palau Bofarull, gràcies a un nou conveni amb la Diputació de Tarragona, on tindrà lloc el concert inaugural d’aquesta temporada el dia 11 d’octubre amb la “Gran Partita” de W.A. Mozart.

Un total de 24 concerts configuren la nostra programació d’enguany on gaudirem de concerts tan emblemàtics com el “Concierto de Aranjuez”, el Concert per a Piano i orquestra N. 1 de Chopin, la presència per primera vegada a Reus de la GlOrquestra, l’universal tenor veneçolà Aquiles Machado, així com els destacadíssims directors d’orquestra Ivàn del Prado, Andrés Salado, James P.Liu i Lawrence Golan, tots ells ben assistits pel jove director d’orquestra Miquel Massana, nou director assistent de la nostra entitat. L’estimadíssima Orquestra Simfònica del Vallès ens farà gaudir en el Concert de Cap d’Any i l’Orquestra Camerata XXI-Ciutat de Reus, la nostra orquestra resident, segueix com gran eix vertebrador de la nostra institució.

El Teatre Fortuny, El Círcol de Reus, i la Sala Noble del Palau Bofarull, llocs emblemàtics de la nostra ciutat i patrimonis arquitectònics universals, veuran passar artistes i orquestres de primer nivell a les portes del nostre Centenari.

El nostre agraïment a la Generalitat de Catalunya, Diputació de Tarragona, Ajuntament de Reus, patrocinadors, empreses col•aboradores, socis i públic en general pel vostre suport vers les nostres activitats, amb un emotiu i cordial homenatge a la que va ser durant tants anys alma mater i secretària de la nostra entitat, Sra. Rosa Maria Mauri.

Salutacions cordials,

Joan Sas Qué, president