L’Associació de Concerts de Reus, entitat centenària i fidel al suport de la música, la cultura i les arts en general, va crear la temporada 2019-2020 la figura del Director Assistent i, aquesta temporada 2020-2021 hem creat, també, la figura de Compositor Resident i la d’Artista Resident.

Els tres programes tenen dues temporades de duració i actualment són Lorena Escolar, recent nomenada Directora Assistent per aquestes dues properes temporades 2021-22 i 2022-23, Josep Maria Guix (Compositor Resident) i David Callau (Artista Resident) els que ostenten aquestes figures tot prenent part en les activitats que, durant la temporada, desenvolupa la nostra entitat.

Podeu aconseguir més informació d’aquests artistes a:

Tanmateix, us informem que està oberta la convocatòria per la plaça de Director Assistent per les dues properes temporades 2021-2022 i 2022-2023. Podeu enviar les vostres sol·licituds tot adjuntant 2 cartes de recomanació, el vostre CV, vídeos i web (opcional) a: info@associacioconcertsreus.cat

Candidats nascuts el 1989 en endavant / Data límit sol·licitud: 30 d’abril de 2021
©Associacio de Concerts de Reus . Tots els drets reservats.