« Tots els Esdeveniments

Guitarra

PREUS
Entrades a 24€, 22€ i 18€

Concert en coproducció amb Festival Accents.

________

Caminos és el nou projecte del guitarrista Juan Gómez ‘Chicuelo’. Fet de tangos, alegries, buleries i granaínas, i sota una formació insòlita, obre nous camins sonors al flamenc.

El toc pur de ‘Chicuelo’, la delicada bateria de David Gómez i el virtuós violoncel de Martín Meléndez envolten el ball de Karen Lugo que, alhora, llança noves formes ballant sobre el més mínim xiuxiueig. Sense cant, calaix o palmells, el repertori de Caminos està fet d’històries amb ritmes flamencs. Des d’una cançó de bressol a un homenatge a Djiango Reinhardt, les alegries es transformen amb el violoncel de Meléndez i les buleries amb la bateria de Gómez. L’espectacle uneix frescor, força i art, i el transmet amb la mateixa naturalitat que la connexió que es produeix a sobre l’escenari entre els quatre artistes.

Mostra els detalls

Data:
desembre 9
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

Teatre Fortuny
Plaça de Prim, 4
Reus, Tarragona 43201 Espanya
+ Mapa de Google
Telèfon:
View Recinte Website

Organitzador

Festival Accents
Logo-Assoc-n-300
©Associacio de Concerts de Reus . Tots els drets reservats.