• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Líric Òpera – Gaspar Colón

febrer 16 @ 20:30

Gaspar Colón, baríton

PREUS
Entrada general 15€

________

Gaspar Enrique Colón Moleiro (Connecticut, 15 de setembre de 1968) és un baríton considerat com un dels millors i més importants cantants lírics de Veneçuela i Amèrica.

Va desenvolupar una fructífera carrera artística. Ha estat intèrpret de diversos muntatges a nombrosos països d’Amèrica, Àsia i Europa, entre els quals hi ha els Estats Units, Itàlia, Grècia, Japó, Colòmbia, Cuba, Equador i Veneçuela.

Ha actuat en prestigiosos escenaris de tot el món tals com el Teatre alla Scala, Auditorium Parco della Musica di Roma, Teatre Degli Arcimboldi (Itàlia), Megaron Concert Hall (Grècia), Walt Disney Hall i Carnegie Hall (Estats Units), Tòquio International Forum i Festival Hall d’Osaka (Japó), Teatre Bolívar (Equador), Gran Teatre de l’Havana (Cuba), Teatre Municipal de Medellín (Colòmbia) i Teatre Teresa Carreño, Teatre Municipal de Caracas (Veneçuela), entre d’altres.

Ha participat en nombroses òperes destacant en els rols principals d’Enrico (Lucia di Lammermoor, Gaetano Donizetti), Rigoletto (Rigoletto, Giuseppe Verdi), Germont (La Traviata, Giuseppe Verdi), Alfio (Cavalleria Rusticana, Pietro Mascagni), Marcello (La Bohème, Giacomo Puccini), Colom (Els Martiris de Colom, Federico Ruíz), Tonio (Pagliacci, Ruggero Leoncavallo), Schicchi (Gianni Schicchi, Giacomo Puccini), Amonasro (Aida, Giuseppe Verdi), Dulcamara (L’elisir , Gaetano Donizetti), Scarpia (Tosca, Giacomo Puccini), Juan (Els Gavilanes, Jacinto Guerrero), Javert (Els Miserables, Claude-Michel Schönberg) i molts altres.

Mostra els detalls

Data:
febrer 16
Hora:
Categoria d'Esdeveniment:

Recinte

El Círcol de Reus
Plaça de Prim, 4
Reus, Tarragona 43201 Espanya
+ Mapa de Google
Telèfon:
View Recinte Website

Organitzador

LíricOpera!
Logo-Assoc-n-300
©Associacio de Concerts de Reus . Tots els drets reservats.